• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Навчально-методична робота
Навчально-методична робота
Методичне забезпечення загальноосвітньої підготовки в училищі створює всі умови для ефективної підготовки викладачів та майстрів в/н до уроків, здійснення самоосвітньої діяльності і підвищення рівня педагогічної майстерності.
Планування методичної роботи в училищі проводиться за такими основними напрямками:
1) В галузі удосконалення професійної освіти - надання допомоги викладачам і майстрам виробничого навчання в організації роботи по вивченню нової навчально – програмової документації, надання допомоги у складанні навчальних планів і програм за державними стандартами для підготовки робітників по професіям; організація науково-практичних конференцій, семінарів - практикумів, круглих столів з проблем удосконалення професійного навчання.
2) В галузі удосконалення форм і методів навчання і виховання, використання інноваційних технологій: вивчення та аналіз стану навчально - виховного процесу, надання допомоги викладачам і майстрам виробничого навчання у виборі форм і методів навчання і виховання, впровадження нових інноваційних технологій, зокрема інтерактивного навчання; створення банку данних про новітні технології навчання і виховання з метою забезпечення необхідною інформацією педагогів.
3) В галузі комплексного забезпечення предметів і професій: організація роботи по створенню паспортів комплексно-методичного забезпечення предметів і професій; надання допомоги по створенню невистачаючих засобів навчання по предметам і професіям.
4) Вивчення і розповсюдження передового педагогічного досвіду: виявлення вивчення формування на діагностичній основі та розповсюдження передового педагогічного досвіду, розвиток педагогічної творчості, надання інформаційних матеріалів про передовий педагогічний досвід; робота Школи передового досвіду.
5) В галузі підвищення педагогічної, методичної кваліфікації педагогів: надання допомоги в організації роботи по самоосвіті педагогічних кадрів, проведення відкритих уроків, конкурсів, методичних тижнів, виставок, проведення атестацій.
Діагностика, як основа методичної роботи.
Педагогічне діагностування дає можливість виявити кращій досвід а також недоліки в організації навчально – виховної діяльності і на цій основі спланувати методичну роботу з педагогами.
Методична робота в училищі проводиться в наступних формах:
• Колективна: робота педагогічної ради, психолого – педагогічні семінари, науково – педагогічні конференції та читання, методичні виставки.
• Групова: робота методичних об’єднань, методичні ради, творча група, Школа молодого викладача, Школа передового педагогічного досвіду.
• Індивідуальна: стажування, самоосвіта, участь у конкурсі педагог – новатор.
Запроваджені методичні тижні в рамках яких проводяться відкриті уроки з використанням новітніх технологій навчання, позакласні заходи, витсавки методичних напрацювань, випуск газет та ін.
В методичному кабінеті училища систематизовані матеріали, які висвітлюють методичну роботу, а саме:
-нормативно-правові документи,
- методичні рекомендації,
-методичне забезпечення та зразки оформлення документації молодому викладачу та майстру в/н,
-методичні напрацювання передового педагогічного досвіду,
-анкети щодо підвищення навчально-виховного процесу;
- робочі навчальні плани,
- державні програми загальноосвітньої підготовки, ДС ПТО
- навчально–методичні посібники з загальноосвітніх та спецпредметів предметів,
- картотека педагогічної, методичної літератури, фахові журнали, газети,
-кращі методичні розродки уроків теоретичного та виробничого навчання спрямовані на традиційні та інноваційні методи навчання та підвищення знань,умінь та навичок учнів(інтерактивний урок, проектна технологія,особистісно-орієнтовне навчання,модульна система навчання,індивідуальні та групові форми навчання).
- Для кожного викладача –предметника загальноосвітньої та спецпідготовки створений методичний матеріал «На допомогу викладачу», який містить всю відповідно систематизовану інформацію, яка знаходить своє практичне використання викладачами-предметниками при підготовки до уроків.
- Розроблені папки:
- «Методичні поради викладачам при орнізації роботи з обдарованими дітьми» ,
«Методичні поради класним керівникам»,
«Методичні поради майстру виробничого навчання»,
«Методичні рекомендації щодо проведення комбінованого уроку»,
«Організація позакласної роботи з предмету»,
«Психологічні аспекти ефективності сучасного уроку»,
«Методичні рекомендації щодо проведення семінарського заняття»,
«Організація та проведення тематичної атестації»,
«Завідуючому навчальним кабінетом»,
«Нетрадиційні форми проведення занять»,
«Методичні поради при організації роботи з учнями по запобіганню низької успішності»,
«Методичні поради керівнику методичного об'єднання»,
«На допомогу психолог- викладачу(урахування психологічних особливостей кожного учня на уроках)»,
«Методичні рекомендації щодо проведення факультативних занять»,
«Організація та проведення атестації пед.працівників».
-Створена відеотека для викладачів та майстрів в/н яка включає:зразки складання портфоліо,самоаналіз уроку, документація по самоосвітній діяльності, по оформленню документації при підготовці до уроку, до проведення тижнів методичних об'єднань, до проведення конкурсів, семінарів, нарад, анкетування, тренінги і т.д. )
Виготовлені стенди: «Внутрішньучилищний контроль», «Атесація пед.працівників», «Психолог-викладачу», «Урок, як основа навчально-виробничого процесу», «Виробниче навчання», «Складові чвстини педагогічної майстерності викладача та майстрв в/н», «Новітні педагогічні технології» , «Єдиний план методичної роботи» , «Готуємось до ЗНО», «Готуємось до ДПА». Окремо виділені зразки плануючої документації «На допомогу молодому викладачу», «На допомогу молодому, новопризначеному майстру виробничого навчання».
В училищі створений Центр комп’ютерних та інформаційних технологій, обладнаний сучасними комп’ютерами в кількості 11 штук, які мають вихід в мережу інтернет та мультимедійним проектором. Викладачі та майстри в/н мають можливість проводити уроки з використанням новітніх педагогічних технологій на базі данного центру.
Як результат творчої роботиі, досвід роботи кожного педагогічного працівника ліцею представлений у папках «Мої методичні напрацювання»
Кращі роботи викладачів та майстрів в/н знаходяться у методичному кабінеті на виставці методичних напрацювань: «Досвід кращіх до себе на урок», кожний педагог може зкористуватись і використати у себе на уроці ті ˝зернинки˝,які найкраще йому підходять для проведення ефективного уроку.
Для перегляду фото, перейдіть до розділу сайту "Галерея"

Готуємось до ЗНО _2018

Кiлькiсть переглядiв: 75

Коментарi