• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • БУЛІНГ У СУЧАСНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ: НАСЛІДКИ, ПРОФІЛАКТИКА

БУЛІНГ У СУЧАСНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ: НАСЛІДКИ, ПРОФІЛАКТИКА

2017-11-29

п

29 листопада 2017 року на базі міського центру позашкільної освіти було проведено міжрайонне методичне об’єднання з теми «Булінг у сучасній школі: наслідки, профілактика». В семінарі взяли участь фахівці психологічної служби Глухівського вищого професійного училища Д.В. Кузнєц, І.В. Хоменко та представники різних навчальних закладів району.

Питання про явище булінгу, алгоритм роботи в ситуації булінгу в закладі освіти для присутніх розкрила методист відділу освіти М.М. Гурець.

Своїм досвідом роботи з профілактики кібербулінгу, особливостями просвітницької роботи з педагогами та батьками щодо наслідків булінгу та дослідженням ситуації проявів жорстокості і насильства в учнівському середовищі із присутніми поділились практичні психологи професійно-педагогічного коледжу Глухівського НПУ ім. О. Довженка Крученко С.В., Глухівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Петренко О.Ю., Есманьської ЗОШ І-ІІІ ступенів Глухівської районної ради Кирсанова Л.О.

По закінченню пленарної частини учасники методичного об’єднання взяли участь у майстер-класах:

1. Дослідження причин феномену булінгу методом психодрами (Т.М. Євменова, старший викладач кафедри психології Глухівського НПУ ім. О. Довженка, кандидат психологічних наук, психодраматерапевт (німецька школа PISE).

2. Використання кінотренінгу в профілактиці булінгу ( Ю.В. Рябко, викладач кафедри психології Глухівського НПУ ім. О. Довженка, практичний психолог Глухівського НПУ ім. О. Довженка)

3. Використання елементів арт-терапії та тілесної терапії у роботі з дітьми молодшого шкільного віку, що пережили психологічну травму (Т.М. Пісоцька, практичний психолог Глухівського НВК:ДНЗ-ЗОШ І-ІІ ст. №5)

4. Алгоритм роботи практичного психолога з дітьми молодшого шкільного віку, які зазнали булінгу (І.О. Самоха, практичний психолог Середино-Будської ЗОШ І-ІІІ ст. №1)

Кiлькiсть переглядiв: 51

Коментарi